Jít do neznáma je o dost lepší, než zůstat tam, kde nic není 🌞

17. července 2017 v 10:32 | Lucy |  Cestování

❤️❤️
Přesně před týdnem jsme s přítelem vyráželi na dovolenou ve východních Čechách. Byla to naše první společná dovolená a krásně jsme si ji užili! 🤗
Už nějakou dobu jsem chtěla napsat nějaký článek na událost v mém životě (nebo jak to nazvat) a myslím, že nyní je vhodná doba. Ráda bych se s vámi podělila o celý náš týden a hlavně o fotky, které jsem za tu dobu stihla vyfotit. Dosti keců a přecházím rovnou k článku.

--🌸PRVNÍ DEN 🌸--

Vyjížděli jsme přibližně o půl 9 ráno z domu. Čekala nás trasa dlouhá 235 kilometrů. Než jsme dojeli na penzion, kde jsme měli být ubytováni, navštívili jsme ZOO Olomouc. Zoologická zahrada se rozkládá na rozloze 42,5 hektarů, byla to super procházka.
Také nás zaujala vyhlídková věž, která měřila 32 metrů. Z ní jsme viděli město Olomouc a baziliku na Svatém kopečku.

ZOO byla úžasná. Také jsme se projeli ZOO vláčkem, která nás zavezl do expozic, kde normálně není přístup umožněn. Po prohlídce zoologické zahrady jsme se vydali na oběd. Poté jsme se už vydali na náš penzion. Cestou nás chytnul hrozný liják, že jsme neviděli ani na cestu, ale nakonec jsme to nějak zvládli 😅. Když jsme přijeli na penzion, vybalili jsme si věci, na chvíli jsem se natáhla a poté jsme šli na večeři a pivo, na které jsme se těšili celý den.
--🌸DRUHÝ DEN 🌸--
V květnu tohoto roku jsem byla v lázních. Byla tam jedna skvělá holčina, která bydlela kousíček od toho místa, kde jsme byli ubytováni. Tak jsme se rozhodli ji navštívit. To se také stalo. Parádně jsme pokecali. když naše povídání překazilo počasí, rozloučili jsme se a šli jsme každý svou cestou. V autě jsme čekali, až přestane pršet. Měli jsme ještě spoustu času, tak jsme se vydali do Pardubic na dostihové závodiště.
Nejdříve jsme jen kolem závodiště projížděli a řeknu vám - bylo obrovské. Zaparkovali jsme auto a šli se zeptat, jestli bysme si jej náhodou nemohli projít. A mohli! Vůbec jsme s tím nepočítali, že by to mohlo jít.

Když jsme jeli zpátky z Pardubic, navštívili jsme v Chrudimi park (jméno jsem bohužel zapomněla). Celý jsme ho prošli a kochali jsme se přírodou. Byl tam božský klid. Po obhlídce parku jsme se vydali znovu "domů". Ne domů, jen na penzion. A ještě předtím jsme byli nakupovat na následující den.

--🌸 TŘETÍ DEN 🌸--

Vstávali jsme poměrně brzy. Opět nás čekala delší trasa, okolo sto kilometrů. Vydali jsme se do Adršpašských skal 🗿. Adršpašské skály jsou největší skalní město střední Evropy. V těchto skalách se natáčela i pohádka Princ a Večernice. Procházení těchto skal bylo na opravdu dlouhou dobu. Bylo to tam opravdu nádherné, to se musí nechat! Přibližně v polovině obchůzky jsme se projeli na pramicích po skalním jezírku. Tam nás potěšil vtipným výkladem místní převozník.

Další fotky ze skal jsou hned v úvodu článku

--🌸 ČTVRTÝ DEN 🌸 --

Předposlední den byl vcelku pohodový. Něco jsme měli s autem, tak ten den jsme nikam nešli. Větší část dne jsme se váleli v posteli. Takový relax. Bylo to parádní! ♥ Po obědě jsme šli stáhnout nějaké filmy, ať můžeme večer koukat. K večeru jsme se šli projít po okolí. Cestou jsme "potkali" kukuřičné pole a to je něco pro mě 😂. Jako vždy jsem se přejedla. Po návratu jsme zašli na naši poslední večeři. Po večeři jsme se vydali pro láhev Jägermeistera, sedli jsme si k zapadajícímu sluníčku, povídali jsme si, popíjeli a užívali si náš poslední společně strávený večer 💏. Když bylo dost pozdě a začínala být zima, vydali jsme se na pokoj a koukali na film.
Výsledek obrázku pro kukuřičné pole

--🌸 PÁTÝ DEN 🌸--

Poslední, odjezdový den. Jelikož jsme se jaksi nestihli sbalit předchozí den, hned po vstanutí jsme se sbalili. Posnídali jsme, naložili věci do auta, odevzdali klíče a jeli jsme. Cestou domů jsme se ještě stavili do ZOO Dvůr Králové. Ty zvířátka prostě nikdy neomrzí. Alespoň mně ne.Jeli jsme něco málo přes hodinku. Tato zoologická zahrada je druhou největší v České Republice.
V ZOO byla možnost se projet safaribusem. Vjeli jsme za brány africké divočiny s volně pobíhajícími stády zeber, žiraf, pakoňů a antilop. Nerušeně se pasou a užívají si svobody na obrovských loukách. Stejně tak jsme mohli nahlédnout za bránu, kde volně pobíhali lvi.

Dovolená se krásně vydařila. I počasí nám přálo ☀️. Máme krásné vzpomínky a jakmile bude zase nějaká příležitost (nebo spíš čas), určitě ještě někam pojedeme!

Snad se vám článek líbil. A pokud jste byli na nějakém stejném místě, jako my, budu ráda, když mi napíšete vaše zážitky.

Přeji krásný den, vaše

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Anička Anička | Web | 17. července 2017 v 13:10 | Reagovat

Koukám, že jste si to krásně užili :) Zvířátka fakt nikdy neomrzí. Do Adršpachu se chci moc moc podívat, tak uvidím, kdy to vyjde :) Krásné fotky a děkuji především za milý komentář na mém blogu, určitě tě budu ráda dále navštěvovat :)

2 Paige Paige | Web | 17. července 2017 v 14:04 | Reagovat

Pekné fotky. ZOO v Olomouci by som chcela navštíviť, zatiaľ som bola v ZOO len v Brne. Som rada, že ste si to tam užili :)

3 Magicmax Magicmax | Web | 17. července 2017 v 14:27 | Reagovat

Ty máš tak krásný a dobře udělaný blog. :)

4 Intuice Intuice | E-mail | Web | 17. července 2017 v 14:34 | Reagovat

Tak to jste měli pěkně naplánováno, každý den něco. Určitě jste byli spokojeni. :-)

5 Lany Lany | Web | 17. července 2017 v 14:47 | Reagovat

Zatiaľ som navštívila len pražskú ZOO, no tieto fotky vyzerajú vážne super a navyše máš krásne zážitky. :)

6 L. L. | Web | 17. července 2017 v 15:27 | Reagovat

Fotky jsou moc povedené! :) my s přítelem se chystáme také na 5denní dovolenou :). Jinak me zaujali ty skály :) a myslím, že jsem byla v té zoo dvůr králové, když jsem byla malá :D.

7 Eliss Eliss | Web | 17. července 2017 v 16:49 | Reagovat

Wow, ty Adršpaské skály vypadají úžasně! :O

8 lucia lucia | Web | 17. července 2017 v 20:05 | Reagovat

Tie skaly su uzasne :)
<a href="http://lifeinpicturesbylu.blogspot.sk">LIFE IN PICTURES BY LU</a>

9 Adela Adela | Web | 17. července 2017 v 20:29 | Reagovat

Hrozně ráda jezdím na dovolené po Česku :) Do ZOO ve Dvoru Králové se chci už hrozně moc dlouho podívat, protože několik známých tam bylo a moc se jim tam líbilo. Já zatím byla jen v ZOO v Praze, tak bych chtěla vidět i jinou :)

10 JANA JANA | Web | 17. července 2017 v 21:36 | Reagovat

krásné fotky, v Adršpachu to miluju :)

11 dinosaurss dinosaurss | Web | 19. července 2017 v 4:00 | Reagovat

Prostě nádhera, jistě jste si to moc užili. Krásné fotky!! :-)

12 Dee Dee | 19. července 2017 v 6:52 | Reagovat

Krásný článek a ještě lepší fotky :)...hned bych se na ta místa podívala :) Bohužel jsem ještě neměla, kromě ZOO v Olomouci, příležitost :)
Vše vypadá velmi lákavě :)

13 Irda Irda | Web | 20. července 2017 v 20:24 | Reagovat

Ty zvířátka jsou úžasný :D a super fotky :) v ZOO v olomouci jsem zatím nebyla :D

14 Hrašulee Hrašulee | Web | 31. července 2017 v 11:20 | Reagovat

To vypadá krásně, Zoo musela být skvělá :)

15 Luma’il Luma’il | Web | 2. srpna 2017 v 18:05 | Reagovat

Dovolená vypadá úžasně. :) Do ZOO chodím taky ráda, ale ani v jedné jsem nebyla.
Jediné, kde jsem z těchto míst byla je Adršpach a tam bylo nádherně. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.